Hem acomiadat el mes de maig, d’una manera molt especial, amb l’actuació del grup La Formigonera.

Residents, famílies i professionals vam poder gaudir d’una tarda de concert musical a la fresca, plena de ritme, bon ambient i molta companyia. La música va crear un espai de trobada i convivència, on tothom va poder compartir somriures, records i moments agradables.

Aquest tipus d’activitats ens permeten continuar fomentant la participació, el benestar i els vincles entre residents i famílies, tot gaudint d’experiències significatives dins la vida quotidiana del centre.

Moltes gràcies a La Formigonera per fer-nos passar una tarda tan bonica i a totes les famílies que ens vau acompanyar!