Avui hem dut a terme una sessió diferent del nostre Club de Lectura a la residència. Aprofitant el bon temps, hem donat inici a les lectures al pati d’estiu, un espai que ens ha permès gaudir de la lectura a l’aire lliure, en un ambient tranquil i agradable.
En aquesta ocasió, hem fet una petita pausa en la nostra lectura habitual per endinsar-nos en la literatura de Gustavo Adolfo Bécquer, amb la lectura i el comentari de la llegenda “El rayo de luna”. Aquesta història ens ha convidat a reflexionar sobre els somnis, les il·lusions i la recerca d’allò que, de vegades, sembla inabastable. A més, també hem compartit la lectura d’un poema que ens ha portat a parlar sobre la importància de continuar caminant, fins i tot quan no sabem ben bé cap a on anem. Una reflexió molt enriquidora que ens ha permès compartir pensaments, experiències i emocions.

Deixeu un comentari