Aquest any, la nostra festa major ha coincidit amb el dia de Sant Joan, una data molt especial al nostre calendari. A Sant Cebrià hem aprofitat aquesta coincidència per fer una celebració encara més significativa.
Hem gaudit d’un dinar festiu amb una gran paella, compartida entre residents, familiars i treballadors, en un ambient ple d’alegria i complicitat. No hi ha faltat la tradicional coca de Sant Joan, brindis plens de bons desitjos, música i ball per arrodonir una jornada inoblidable.
A Sant Cebrià, valorem profundament aquests moments que ens uneixen i reforcen els vincles que ens fan sentir com una gran família. Aquesta doble celebració ha estat una mostra viva del nostre esperit comunitari i familiar.
Gràcies a tothom per fer d’aquest dia una festa tan especial. Per molts anys i visca la nostra festa major!







Deixeu un comentari